Denna tråden började då jag hade min GT 87 som jag hade planer på att taksänka. Men efter att det dök upp en till salu som var den första i Europa så blev det affär på den. Så de delar jag skaffat till den fösta GT -87:an sparade jag till min nyinköpta bil. (2004)
Bygget har tagit lite tid då jag blivit Far under tiden. Men har börjat ta fart nu 2006 när jag fått tag i ett större garage osv.
-----------------------------------------------------------------------------------
Hej på er
Nu har jag fått hem lite delar till min GT -87
En efter längtad F355 front från tyskland som Fredrik hjälpt till att jaga rätt på. Var nere i Trelleborg och hämtade den så att jag kunde passa på att kolla in hans GT med 3800SC. Måste säga att det var grymt snyggt gjort. Om man inte vet vad som ska sitta under huven så hade man inte reagerat...
Har också fått delar från Australien som jag väntat på i 10 - 11 månader. Betalade delarna i November förra året och sen hade han problem att leverera pga diverse saker. (Han få en son medans jag väntade...)
Och för den som funderar på vad det var för delar jag väntade på så var det Stage II Quarter paneler från FieroShop. Tyvärr ville staten ha moms på delarna när de väl kom så då försvann ytterligare 800kr men jag fick Australienaren att skicka ett huvscoop (Stage II) för fraktkostnadspris som plåster för allt besvär osv.
Har även nya GT sidorutor, slutpipor och kopplingen från clutchmaster som ligger hemma och väntar på att jag ska få lite tid över.
På gång är också nya bakljus. Återkommer med bilder när jag haft tid att provmontera sakerna.
Har någon ett tak med eller utan lucka så är jag intresserad, även en bakre GT kofångare är intressant då jag ska plasta ihop den med en från en annan bil. Vill inte ta min orginal ifall det misslyckas

hehe. eller jag vet inte. =)